четвъртък, 26 май 2016 г.

Scarpiera

MyItaly'sHome



MyItaly'sHome

     И така,след много дълго време ето ме отново.
Тотално съм заета със семейството ми и подобренията и декорациите вкъщи и имам много материал за постове,но все не намирах време да седна пред компютъра.Публикувам в Инстаграм,защото е по-лесно и бързо,но реших да проверя през всички тези месеци дали някой е посещавал блога ми и останах приятно изненадана!
 Това ме накара да отделя време и да публикувам,защото като съм се хванала на хорото трябва да го играя!!!
  
Най-новото вкьщи е в коридора ни а именно новата ''къща'' за обувки или се казва тук в Италия scarpiera .Преправихме старо бюро за компютър, което вече не използваме. Съпругът ми го разфасова буквално и преправи така, а аз избрах в какъв, по-точно в какви цветове да бъде и го боядисах.



 Пребоядисах и закачалката, за да си паснат едното с другото и сме много доволни от резултата.
 Ето вижте и вие.

MyItaly'sHome

MyItaly'sHome



Определено е по-добре в сравнение с преди, както беше - с влизането и се набиваха на очи обувки,обувки и обувки.Сега вече фокусът е красивият шкаф,подредено е и организирано.
Голямо удоволствие ми доставя да обзавеждам и декорирам нашия дом, а когато правим нещата с нашите ръце удоволствието е двойно!!!
  Гледайте на мебелите и предметите с различни очи,когато купувате или преподреждате; не е задължително например масата да се използва само за хранене- зависи от дизайна би могла да бъде бюро или кухненски остров; интересна стъклена бутилка би могла да се превърне във ваза например.Ето аз ви показах как мебел с определено предназначение изглежда добре направена с друга цел и предназначение.

 Надявам се и на вас да ви харесва и ви моля ьа извинение, ако съм допуснала някъде правописна грешка, но часът е 4:05 сутринта и очите ми се затварят.
   Чао.


MyItaly'sHome




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще ми бъде приятно да прочета вашите мнения и при първа възможност ще отговоря на всички! Предварително ви Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...