понеделник, 30 март 2015 г.

Нощни шкафчета < Уникат>



Може ли спалня без нощни шкафчета? Може би да, но добре е да ги има и ако са уникални, които няма никой друг - това съм аз! Ето нашите DIY нощни шкафчета!







Харесвам нестандарните интериорни решения, и когато съпругът ми предложи да среже на две шкаф, който в последно време само го "побутвах" тук-там и да направи нощни шкафчета веднага казах ДА! Одобриг идеята и още как!
Ето въпросният шкаф преди да му се случи това, което се случи.




Смятамч, че взехме добро решение.Направихме две хубави нощни шкафчета.
Съпругът ми свърши грубата работа, а аз довършителните.


Грундирах ги, боядисах и декорирах с помощта на шаблон. Получи се добре.Харесвам комбинацията на бяло и сиво- нежно, свежо и елегантно!










Много си ги харесваме и сме доволни от факта, че никой друг няма такива.
Този проект доказва теорията ми , че не е нужно да се охарчва човек, за да има уютен и хубав дом. Съгласни ли сте?


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще ми бъде приятно да прочета вашите мнения и при първа възможност ще отговоря на всички! Предварително ви Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...