събота, 21 март 2015 г.

DIY Как се прави рамка за огледало


Този пост е за моят вариант на рамка за огледало.
В една от двете ни бани имахме нужда от огледало и решихме да си го направим! Как ? Лесно!






Имахме голямо парче огледално стъкло и мъжът ми го разряза на две с елмаз.До тук добре.
Естествено трябва и рамка,решихме да бъде семпла, но ефектна!


За тази рамка използвах две летвички, на които мъжът ми направи канали с резака и дупки в двата края- с бургия.



Боядисах летвичките в бяло понеже за мен лично е чисто и елегантно. Вплетох две различни въжета,но с цветове, които подхождат на плочките в банята и ги промуших в дупките, за които споменах по-горе.
Най-важно е да се направят големи и здрави възели на долната летва, за да има смисъл цялата конструкция.
Сложих в каналите малко универсално лепило, за да съм спокойна, че огледалото няма да мръдне и го наместих. Това е цялата философия на моят вариант за рамка на огледало!








Какво ще кажете?
Съгласни ли сте, че е доста добре, като се има в предвид, че е направено изцяло с подръчни материали?

Пишете ми в коментарите,вашето мнение е важно за мен!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще ми бъде приятно да прочета вашите мнения и при първа възможност ще отговоря на всички! Предварително ви Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...