четвъртък, 30 април 2015 г.

DIY Ръкохватка

DIY Easy POTHOLDER



Защо сами да не си направим ръкохватка?! Как?
Аз ще ви покажа и отнема само около час, ако шиете на ръка , като мен.







DIY POTHOLDER

Необходими материали

- Парче плат
- Вата
- Игла и Конец



Време

- Около 1 час, ако шиете на ръка

*      *       *
По принцип се изрязват две квадратни парчета, които се поставят с лицевите страни едно към друго, но аз избрах по-лесен начин.
Отрязах дълго парче и го прегънах по средата, изравних така, че да получа квадрат.По този начин вместо да поръбвам от четирите страни, поръбих само три, но едната се оставя не поръбена. Обръща се от лицевата страна и се пълни с вата (2). Преди да зашия отвора направих шевове отгоре, които се пресичат и се получиха квадрати (3).Това се прави с цел с времето ватата да не се размести и сега вече се зашива отвора.

DIY POTHOLDER

DIY POTHOLDER

Не е нещо особено, но аз не я направих за украса (за целта си имам други), а за ежедневна употреба, тези които ги използваме аз ги държа от вътрешната страна на вратичката на кухненския шкаф, защото с времето стават захабени нищо, че се перат.

Home Your

Това е! С шевна машина за един час би могло да се ушият 2 или 3 комплекта.
Всичко може да се купи, но много  неща можем да направим сами и хем ще се почувстваме доволни от свършеното (поне аз съм така), хем помагаме на семейният бюджет!

DIY POTHOLDER


1 коментар:

Ще ми бъде приятно да прочета вашите мнения и при първа възможност ще отговоря на всички! Предварително ви Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...