събота, 18 април 2015 г.

Сет - Ваза & Свещи

Set Vase & Candles




Този проект е супер лесен, но се получи много ефектно!
Съпругът ми дори мислеше, че съм купила вазата, тъй като не беше вкъщи докато ги правих. И аз самата съм супер доволна от резултата.Искате ли да видите...?







diy

diy


Ето ги преди да станат такива:
Единственото, което използвах е тази самозалепваща се лента - нищо повече!
Както казах в началото - много лесен проект!


Вазата

diy

diy



Свещите

diy

diy


Първо сложих вазата до друга, която отново направих от винена бутилка, но най-добре изглежда в комбинация със свещите.


diy

diy

diy
Обожавам това шкафче 

diy


 Не всичките ми проекти са ми любими, но този определено  е такъв!
Дано и на вас ви харесва, ще се радвам!


Хубав уикенд!




1 коментар:

Ще ми бъде приятно да прочета вашите мнения и при първа възможност ще отговоря на всички! Предварително ви Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...